onsdag 28. mai 2014

Babyshower kake til Milla


E N D E L I G 
Babyshowerkake 

Endelig
fikk jeg teste mine nye former

Endelig 
kom søndagen

og endelig kunne jeg servere denne søtsaken; 



Kaken på bordet:





Blomstene laget jeg et par dager i forkant så marsipanen stivnet litt
Rosa Marsipan og gul masipan.
Farget for hånd
og festet myke spiselige sølvperler midt i.

Utstikkerne med gyngehest, flaske, vogn og body er egentlig cookie-utstikkere,
men kan så absolutt også brukes slik:



Blomsterdetalj 
på høyresiden og opp bak



Skal du eller har du
overrasket noen med babyshower
eller har du kanskje blitt overrasket selv ?

klem fra Frk Muffin

2 kommentarer:

  1. Wow :-) Baker du bryllupskaker også?

    SvarSlett
  2. Ja, får jeg forespørsel og det er en helg jeg ikke har planer eller ferie så gjør jeg det gjerne :D Skal lære meg å lage roser og flotte blomster på kurs i høst, så da kan jeg ta slike større oppdrag!

    SvarSlett