tirsdag 26. april 2011

Bare vent..

...masse spennende ting skal blogges snart!


Jeg skal nemlig bake en hel masse cupcakes (fæncy muffins;)) de neste dagene og en kake også! Pluss har vært på stoff & stil og shoppa litt (litt mye?!?)

(bilder funnet via google)

Tema for 2/3 av cupcakesene er nemlig Pretty Pink mens de siste 1/3 er blå, lyseblå.
Hvorfor?? en jente som fyller 30 MÅ ha dette i partyet sitt og en liten skjønn gutt skal døpes og jeg: GLEDER meg VILLT til å bake og ikke minst PYNTE!

Så skal jeg nok ikke sy de villeste kreasjonene for det kan jeg ikke, men puter til terrassen, vognpose (vinter) , nytt vogntrekk (!!!) og en snuggle buggle vognpose (høst).

Så nå må arbeidsiveren få lov å sette seg og ikke minst la gullet mitt være veeeldig trøtt i nærmeste fremtid;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar